Treceți la conținutul principal

Un palton pentru o iarna colorata

Palton verde iarna

Iubim soarele dar sa nu ne lasam pacaliti, dupa aerul rece, si ce vant a batut ieri la Galati, inca e iarna. Sambata a fost mai fain, doua ore ne-am petrecut in aer liber, printre petecele de vegetatie uscata apar semne ca primavara e pe aproape. 

Mi-am scos rochia preferata in dungi "de la naftalina", bocancii verzi, un fes colorat si fara imprimeu. Da, dupa ce mi-am pierdut fesul roz pastel, nu mai aveam niciunul uni asa ca atunci cand am dat prima comanda online pe h&m pentru sotul meu am ales si doua fesuri pentru mine. Well we can share them...


Paltonul verde, de cand imi doream unul, nu e el pentru ierni geroase, dar de tranzitie, de primavara e potrivit. Are o croiala eleganta, un guler lat cu care imi place sa ma joc in multe feluri, insa am preferat sa-l port intr-o tinuta comoda, casual. Asa de weekend. 
As fi vrut sa spun ca nu i-am gasit vreun defect, insa e asa de puturos... incat l-am tinut doar pe balcon, sotul s-a abtinut sa ma imbratiseze si singurul care nu a avut rezerve a fost prietenul blanos. :D

Marimea XS, dupa tabel pare mare la bust pentru mine insa in realitate imi vine bine si astfel cred ca e lucrat mai mic. La prima spalare am urmat (aproape) intocmai indicatiile de pe eticheta paltonului shein: fara balsam, fara stoarcere - am ales turatia minima si nu a avut de suferit, dupa cum se vede si in poze -, insa ii mai dau o sansa si pana la urmatoarea incercare stationeaza pe balcon.

Atat la varianta burgundy cat si pe verde, aruncati si voi o privire, nu am gasit vreo plangere in acest sens, imi da impresia ca doar eu am fost cea mai putin norocoasa. 


Va tin la curent, pana atunci va las cu pozele. Chiar, voi cum ati procedat cu un articol vestimentar cu miros urat? Poate imi dati idei, ajutati-ma va rog sa pot baga paltonul in dulap! :D

Update: paltonul e salvat, cu toate ca se mai simte foaarte putin un iz cand bagi nasul in el, de la a treia spalare nu il mai tin exilat. Am pus bicarbonat pe langa detergent, putin balsam si putin otet peste si nu am vazut sa-i faca rau.
Update la update: mirosul a revenit si de atunci isi petrece timpul intr-o cutie. E de nepurtat, nu am alte idei, nu vreau sa mai investesc in el.
Intre timp am asteptat un nou palton, negru, cu volum in partea de jos, e ok ca miros insa materialul nu e de buna calitate. Mai rau decat ce am primit pana acum.
Cu toate ca am primit scuze din partea lor, eu nu vreau sa mai incerc alte produse, aici se si pune capat colaborarii mele lungi cu Shein.

Cum port paltonul cu rochii casual

Cum sa combini culorile

hug tree

Cum alegi dresul la o tinuta colorata

Cum combini verde cu albastru

Rochia cu bocanci si fes

Layering si culori

How to Layer Clothes

new coat

Cum scot mirosul urat din palton

xoxo

Comentarii

  1. Ce culoare frumoasa are paltonul!! Si ce bine te prinde!
    Imi pare rau sa aud de acest defect, eu nu am primit niciun produs care sa aiba un miros neplacut. Sper sa nu primesc totusi ;))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, asta este tinuta mea preferata dintre toate pe care le-am vazut la tine! Cred ca din cauza culorilor, dar imi place teribil rochita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, de cand primisem paltonul mi l-am imaginat in trei variante, toate pline de culoare. :)

      Ștergere
  3. Ce iarna zici tu acolo? Nu vezi ca afara-i primavara in toata regula? :D
    Te puup, imi place tare mult outfitul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bag seama că tot spre primăvară tragi cu acel palton, iar asta o spun din două motive, anume că nu-i aşa de gros pentru februarie (vremea e tare schimbătoare), iar culoarea trimite spre colecţia de straie cu care primăvara alungă iarnna de pe la noi.
    Nu mă pricep aşa de mult la haine, femeile-s experte la aşa ceva, dar nici nu-s atât de nepriceput să nu remarc că unii oameni sunt înzestraţi să scoată în relief, în astfel de situaţii, tot ceea ce este mai frumos la un anumit sortiment de îmbrăcăminte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine si paltonul e incadrat la articole de toamna, insa cu puloverul de lana peste rochia in dungi nu am simtit inca aerul rece de iarna, am si mentionat. Mi l-am dorit, mi l-am ales.
      Multumesc frumos.

      Ștergere
  5. Foarte draguta tinuta, imi place mult paltonul, dar si ghetutele :). Ador verdele!

    RăspundețiȘtergere
  6. This coat just seems made for u my dear Mihaela, you look so lovely and sweet! I love the closeup of u smiling, too adorable! Many kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase tare culorile alese si integrate in peisaj. Eu cred ca as duce paltonul la curatatoria chimica si apoi as incerca sa pun in buzunare bucati de sugativa impregnate cu parfum.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place paltonul, dar ador rochita. Ti-a crescut parul, nu-mi puteam lua ochii de la tine. Mereu patesc asta cand vin sa vad tinutele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creste, se rareste, trebuie sa-i mai aplic masti pentru hranirea scalpului. Multumesc draga Adriana! ♥
      Rochia e din UK.

      Ștergere
  9. Imi place mult tinuta ta iar paltonul, e adorabil!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Ooh ce imi plac ghetutele!!! Am eu ceva cu culoarea verde, asa ca tot acest outfit imi place! Si rochitele de genul, tie iti stau bine. Eu nu prea indraznesc sa le port. Nu ma intreba de ce :))
    Paltonul imi place, daaar.. imi place doar cand e deschis. Eu am un palton rosu-portocaliu (nici nu stiu sa descriu culoarea) foarte original care imi place la nebunie, si altul roz foarte deschis, la fel imi place (desi aceasta culoare nu se numara printre preferatele mele). Ah bine, si unul negru. Imi doresc acum unul galben-mustar :D intotdeauna mi-a placut aceasta culoare.
    Te pup! Pozele sunt frumoase, mai ales cea cu imbratisarea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac paltoanele tale din colectie, multa culoare, unul galben mustar si eu imi doresc, sa ni se indeplineasca atunci!
      Multumesc. :*

      Ștergere
  11. Nu mi s-a intamplat sa miroasa chiar atat de urat incat sa nu il suport...dar am primit haine cu mirosuri dubioase...banuiesc ca e normal avand in vedere ca au facut atata drum..:)) Paltonul insa arata foarte bine, te prinde culoarea asta. Pup!

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema e ca nu iese dupa spalare, nici la a doua, nici la a treia.
      E de nefolosit...

      Ștergere
  12. Foarte frumoasă nuanța. Am observat și bocancii. Chic!
    Mi-am luat și eu unul la reduceri, Motivi, 122 de la 400 roni. Roșu, roșu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Consistenta reducerea, imi plac bocancii colorati, am vazut ca nu sunt singurii, ai o colectie faina!

      Ștergere
  13. I love stripes so much! Such amazing boots, I love the color!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasă culoare! Parcă ai vrea să chemi cât mai repede verdele primăverii, care va înveșmânta întreaga natură!
    O zi frumoasă, Mihaela! :-)

    RăspundețiȘtergere
  15. super! culoarea naturii si a sperantei!

    RăspundețiȘtergere
  16. Green is definitely the colour you should wear more often! Lovely photos and such a sunny day it had been!

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte frumos paltonul! Imi plac fotografiile cu acest sfarsit de iarna. Natura ne fascineaza in fiecare anotimp. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ador ca ai ales sa porti ghete verzi , daca erau negre nu se potriveau asa bine ! O tinuta perfecta pt zile racoroase !
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, mi-am dorit un cotrast mai soft, ma bucur de remarca. pup

      Ștergere
  19. Este superba culoarea paltonului si imi place mult antepenultima poza!

    RăspundețiȘtergere
  20. Pacat de el, ca e un model foarte frumos. Nu prea imi inchipui ce poate fi ca sa nu iasa la spalat. O fi de la conditiile in care sunt depozitate, de la material, e ciudat oricum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca e de la material, odata ce se usuca apare si mirosul, se intensifica... Nu a fost sa fie.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.