Treceți la conținutul principal

Life lately: taitei din dovlecei si placinta de mere cu inghetata

din septembrie pana in decembrie

De la sfarsitul verii nu v-am scris despre experientele mele in bucatarie. Au fost perioade cand problemele de dinti m-au limitat la chestii moi si uneori nu mai pareau gustoase datorita repetitiei, insa toate sunt trecatoare si s-au adunat totusi multe arome, cu evenimente si oameni dragi.

Am castigat la milka. Paine de casa.

- bruschete, nimic nou, dar apreciate de fiecare data.
- paine de casa sub forma de bagheta, tavalirea prin faina de 650 i-a dat o alta textura, a fost ceva nou.
- milka choc & choc, un dulce cumparat in repetate randuri, bonus: un cod a fost castigator.
- chocolate lava cake, un desert la prima incercare, facut de sot; textura prajiturii la exterior nu a fost ce trebuia, miezul da.
- cartofi copti cu unt aromatizat pentru o cina usoara.


Ce am purtat la o nunta la tara.  

Nunta in familie, prilej de intalnire si emotie la unison. Mi-am adus aminte cum e sa dansezi in curtea caminului cultural si sa pleci cu incaltamintea super prafuita. Muzica populara iti da incredere, iti aminteste de locurile unde ai crescut. Drag mi-a mai fost. Seara se lasase incredibil de rece.
“In timp ce dansez nu pot sa judec, nu pot sa urasc, nu pot sa ma separ de viata. Pot sa fiu doar fericit si implinit. De aceea dansez”. - Hans Bos


ciuperci cu usturoi, ghiveci

- ciuperci cu usturoi ♥ trase la tigaie
- placinta/tarta de mere servita cu inghetata; o combinatie divina pe care o recomand din suflet!
- ghiveci de legume la cuptor; alegi combinatia care iti place. Foi de dafin, putin usturoi tocat si verdeata.


fashion blogger

- preview la urmatorul jurnal de calatorie; un loc deosebit pe care trebuia sa-l cunoasca si parintii sotului.
- pantofii ii stiti, pozele acestea doua nu insa, faine au mai fost plimbarile din octombrie. Geanta gri cu detalii aurii, de cand am primit-o am purtat-o ca si cum ar fi fost singura.



- aluat de saratele, cu branza sarata si diverse seminte, a stat la rece pana m-am ocupat de aluatul de paine apoi de cel de cornuri. Toate in aceeasi zi, cand are omu' chef nu-i taia elanul.
- energia mi-am recapatat-o cu o salata de cruditati: rosii, baby spanac, ardei de mai multe culori, ceapa, masline, valeriana, taitei din dovlecei, seminte de canepa, condimente, zeama de lamaie si ulei de masline.


Baloane, joc, 32 de ani

- nu mai tin minte cand s-a rupt filmul si a trebuit sa mananc preparate moi: piure de cartofi cu branza, piure de conopida cu peste, ciorbe, cartofi si morcovi fierti, omlete cu mozarella si de la capat, cand am reintegrat painea mi-am dat in petec cu niste cartofi taranesti, usor crocanti.
- apoi a venit ziua mea, s-au umflat baloane, care apropo o parte din ele inca mai rezista si acum.
- tortul cu blat din morcovi l-am refacut, fata de primul a iesit mai dulce. Asa-i cand pierzi la numaratoarea lingurilor. Sarmalute in foi de vita si negresa au mai fost adaugate la meniu.


pizza, prajituri

In noiembrie pizzeria D'Agostino, de unde facem noi comenzi la domiciliu, aflam ca implineste anii si la fiecare comanda au facut cinste cu cate o prajitura de casa, pe langa celelalte beneficii. Eu am incercat pentru prima oara o salata. Pe cea cu carne de pui. Sosurile imi par preparate chiar de ei, iar pita calda e grozava. Sotul la munca primisese prajitura cu ciocolata, acasa am primit cu frisca.
De ziua numelui, ca de obicei am sarbatorit in familie, frisca pentru fiecare sarbatorit. :) Mama ne-a facut tortul, eu am completat cu prajiturele de casa.

calatorii, shooting, cartier

Dragul meu si-a vizitat un fost coleg intr-un weekend, un asfintit surprins din mers incredibil de frumos. O sa va arat poze mai multe si din acea zi. Mi-ar fi placut sa revad si eu orasul dar nu eram pregatita pentru un drum atat de lung.
"Fusta-arici" nu e pe placul sotului, dupa el toate ar fi din matase, satin si catifea. Materiale care sa le simti, sa te incante la pipait. L-am tachinat ca mi-am mai comandat niste rochii si sacouri din paiete. Adevarul e ca ma atrag ca un magnet, insa am stat cuminte. :))
Pisicile bibelou... ne priveau de la departare.

Cannelloni cu spanac si cascaval, ciorba de fasole cu cimbru si tarhon, salata de peste cu sfecla rosie, nici nu mai stiu ce si cate mancaruri am facut in trei luni. Ah, de cateva ori am facut salate cu ton, cu salata verde, seminte de chia, seminte de canepa, quinoa, zeama de lamaie si ulei din conserva. Seminte de canepa mi-am pus pana si in branza proaspata pe care o mananc dimineata cu oua fierte. Doar de casa de hrisca prajita nu sunt multumita, am facut o data si am mancat-o in sila, cu multe muraturi. :)) Anul asta muraturile au un gust aparte de la boabele de coriandru, si acre ca numai bune pentru mahmureala sunt!

Azi m-am simtit ca o Angelina Jolie, de obicei dupa injectiile pentru paradontoza se umfla barbia, cu buza superioara mai plina. Dar cine este bucuroasa ca dantura mea nu are nevoie de tratament ortodontic...

Sa fiti sanatosi! Va t(z)uc!

Comentarii

  1. Am bucatarit si eu mai mult in ultima vreme, ba chiar am incercat multe dulciuri raw-vegan, desi eu nu sunt nici vegetariana, nici nimic. Dar daca tot am pofta de dulce, macar nr. de calorii sa il reduc. Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur ca putem incerca si fara sa fim intru totul in anume fel, dupa nevoi si placeri. Nu am incercat pana acum sa fac o tarta fara foc, de teama sa nu dau gres si sa nu-mi placa. Pentru Timisoara imi notasem un loc din care sa incerc inainte sa ma aventurez dar nu a fost sa fie.
      pupici

      Ștergere
  2. taitei din dovlecei, bravos Miha, super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai câteva preparate care îmi fac și mie cu ochiul

    RăspundețiȘtergere
  4. O mulțime de idei ”culinare”, mulțumesc!
    Superbe fotografii, multe dintre ele ar fi meritat poate să fie expuse separat (apusul, ținuta cu pantofii roșii și altele).

    Să ai zile senine, Mihaela! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am poze reusite asa de multe pentru o postare separata in ceea ce priveste tinuta de seara cu pantofii rosii. Apusul va fi expus cand ii va veni randul. Si faptul ca sunt multe de aratat in timp scurt m-a determinat pentru o astfel de compactare. Multumesc pentru interes.

      Zile bune sa fie, Zinaida.

      Ștergere
  5. Vai ce pofta mi-ai facut la o placinta cu inghetata...vara am mancat ultima data placinta cu mere si inghetata de vanilie. Tare mult mi-a placut combinatia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inghetata asta pare de vanilie insa are si caramel sarat, cu sau fara nuci, e o combinatie delicioasa.

      Ștergere
  6. So adorable snaps draga Mihaela, they spread happiness and cosiness. Your recipes always look so yummy :P Hugs and kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  7. Ca de obicei, numa bunatati. Noroc ca mi-am luat ieri niste verdeturi ca mi-ai facut o pofta nebuna de salata:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bellissimo post ... ora però, dopo tutte queste immagini, ho fame :) :)

    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanatate multa, in primul rand!! Apoi felicitari pt ca esti asa uimitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sanatate multa, multa Angelina noastra! ;))
    Mi-ai facut pofta de bunatati de la primele ore ale diminetii.
    Toate preparatele tale arata extrem de apetisant si te felicit! <3
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) Oh, ce caraghios m-am simtit dupa fiecare injectie, niciodata nu a fost la fel. Multumesc draga mea!
      pupici

      Ștergere
  11. Lovely pics!
    I would like to visit your Romania Mihaela, asap!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    RăspundețiȘtergere
  12. Amazing food I love cooking and trying new recipe this post got me hungry.

    RăspundețiȘtergere
  13. So lovely these photos! Btw, all dishes look delicious.

    Jasmine x

    RăspundețiȘtergere
  14. Really beautiful post!with nice photos of family and also meals.
    Love to taste new lates.
    and yes, weddings, birthdays and so one are great occasions to see the family , the ones you love but we haven t time enouh to see or live far away from them.
    Anyway , this season is unfortuantelly going to be a sad time for me ,quite alobne so no christmas this year..
    And that s why I wrote a ltter to Santa Claus:
    http://helenamybeauty.over-blog.com/2015/12/ma-lettre-au-pere-noel-my-letter-to-santa-claus.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. So sorry to read this, Helena, hope your family will be next to you. Big hug!

      Ștergere
  15. Looks like you had a nice time with your family from these photos!

    Come join my Double Christmas Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  16. This time of season is my favourite --- gathering of family and friends and comfort foods with baking. Have a lovely weekend. x/Madison
    Outerwear Style

    RăspundețiȘtergere
  17. Multe bunătăți, clipe și amintiri frumoase....
    Numai bine și zile minunate! :-)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ne plac painea, patiseria, chiar daca nu consumam catitati mari sau zilnic. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. O fata frumoasa cu idei minunate, o fata deosebita!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.