Treceți la conținutul principal

Instapic

  •  La ziua cumnatei mele am mancat tort/cheese cake(?): blat din biscuiti, crema in care s-a incorporat gelatina si un jeleu de cafea. Trebuie sa insist dupa reteta, ea sigur a uitat. Va spun, e delicios!
  • Paste cu sepie&caracatita cu sos de rosii si mult patrunjel si un parfum de usturoi.
  • Somn zbuciumat, somn cu vise placute, somn cautat... sotul mereu alaturi, uneori si cu-n aparat.
  • Cea mai mare dezamagire la benzile cu ceara, freci in zadar. Am avut benzi care mi-au provocat iritatii, benzi care functionau partial, sau cand le desfaceam ceara ramanea doar pe o singura parte si fusesera incalzite corespunzator. Dar sa arate in halul asta si sa dai banii degeaba nu mi-a mai fost dat, Sesu pentru piele sensibila cu rasina sucks!
  • Miercuri va aratasem tinuta B.A.D, in poza asta incercam sa vorbesc printre dinti ca aud zgomote prin spate :D
  • Petalele pe care le pusesem la uscat la baza aveau acest puf asemanator cu puful de papadie, le-am bibilit, petalele le-am pus intr-un saculet, miros placut dar foarte discret... si m-am jucat cu noul obiectiv. Cat de fain se vad detaliile!
  • Imaginea posomorata de la geam...
 Majoritatea pozelor cu mancare sunt de duminica, in rest am stat prost cu timpul. Nu mai mancasem demult oua, de unde cumparam noi. nu e deschis cand reusim sa facem noi piata.
  • Am experimentat un fel de sos tzatziki: smantana 4 linguri, castravete proaspat de lungimea unui deget, lime(nu aveam lamaie), sare, oregano, doi catei de usturoi.
  • Am pregatit legumele pentru ciorba, pestele cu legume la cuptor.
  • Plantele din balcon le-am adus in bucatarie, va prezint mandarinul tepos :D
Sambata seara imi propusesem sa fac pizza, fiind si ziua "copilului meu de suflet". Am dat o raita prin fum, preturi mari la preparatele din carne si branza si prin marea de galateni. Frumos de ziua orasului, frig, nelipsita nesimtire, lumini, muzica. Doi colaci secuiesti stransi la piept, fara poze, inapoi acasa.
L-am invitat a doua zi la noi si am recuperat cu doua tavi de pizza si un sos picant facut asta-toamna.
Am vrut sa fac si baclava, dar in loc sa cumpar foietaj am luat doua pachete cu foi de placinta :)) mno!

 Pentru ca trebuia sa supraveghez mancarea m-am jucat cu aparatul prin bucatarie, un fruct, o sticla.
Ador sa pozez bradul. Dupa gatit trebuia sa dam o raita prin praktiker pentru o pilota si alte nebunii.
Al meu era obosit asa ca m-am pus pe facut unghiile si un machiaj care a fost facut doar pentru pozat.

Primul cadou care a poposit sub brad, vi-l prezint intr-una din zilele urmatoare.
Un cadou frumos, coplesitor, desavarsit! {multumesc <3} Cutia este superba!
Nu vreti sa stiti cum m-am cocotat si in ce pozitii am stat ca sa fac unele poze. :))))

 M-am jucat cu sprayul cu zapada artificiala argintie. Am testat mai intai pe niste plante uscate, apoi am colorat niste conuri si le-am lasat la uscat.
I-am cumparat o noua camasa sotului pentru birou, a fost spalata si isi asteapta randul sa fie calcata.
Cateva globuri carora nu le gasisem locul potrivit in brad au aterizat pe o crenguta, temporar in suportul de pixuri pana cand ii voi face un support mai adecvat. In dormitor unde am instalatia de iluminat.

Samponul Clear Volume Maxx in actiune, ii voi face si lui review. Il folosesc de foarte mult timp.
Din noiembrie am dat iama in produsele Sabon, am inceput cu un sapun cu-n miros mai masculin, iar aseara m-am rasfatat cu scrubul Jasmin si un sapun mai dulce. I'm in love!!
Gelul contur de ochi Hofigal l-am folosit o perioada, mai am putin de terminat, voi reveni cu-n review si despre el.
Asteptam coletul Kurtmann si cand colo a venit un altul, neanuntat. Doua geluri de dus, pentru mine si pentru el si un sampon. Mai multe informatii la timpul lor.

Postarea trebuia publicata mai devreme, dar am intrerupt activitatea pentru a viziona un apartament asemanator cu al nostru aflat in renovare. Iti trebuie o caruta de lovele, uhh...


Romwe vine cu o oferta de o zi:
Romwe Cyber Monday sale, 2nd December!
4000+ styles, from $1.99, only 24 hours!
Don’t miss, girls:


Sa aveti o saptamana frumoasa!
xoxo

Comentarii

  1. Ce insta pic mareee! Pizza arata foarte bine si ea mi-a atras atentia pentru ca de multa vreme sunt cu gandul la ea.
    La fel de bine arata si pastele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovely snaps dear Mihaela, I'm drooling over the pizza. The Xmas decorations are very cute!:) Kisses! xo

    RăspundețiȘtergere
  3. Beautiful images like how you display them.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. totul arata atat de bine!
    imi place mult modul in care iti aranjezi pozele:)
    te-am mentionat intr-un tag,
    mi-ar placea sa vad si raspunsurile tale!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-ai facut pofta de papa bun asa ca ma duc direct sa mananc de aici:) Pozele sunt superbe, in special cele din colajul cu bradul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Dia :) Oho daca as poza tot ceea ce as gati ar deveni blog culinar :)

      Ștergere
  6. Ahhh vreau paste, vreau pizza , vreau...de ceeee?:))Mniami! Mi-ai facut pofta de gatit cu postarea asta in conditiile in care de vreo doua saptamani ma axez in bucatarie pe zicala:"daca dureaza mai mult de 30 de minute it ain't gonna happen"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca imparti framantatul de montat si copt ai putea face chiar si pizza. :)

      Ștergere
  7. super fotografii :) te pup Miha!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! De acum incolo, trebuie sa ma "echipez" cu ceva de rontai, cand iti vizitez blog-ul. Numai bunatati ai pozat, una mai apetisanta ca alta. Cocotatul, a merita..pozele au iesit minunate. Daca nu ma insel, ai realizat modelul Waterfall pe unghii. Le-am zarit!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mihuuuuleeee, m-ai dat gata!!! Lesin aici...
    Am vazut tot, am citit tot-tot, da-n mintea mea au ramas toate felurile de mancare aratand deliciooos! :D
    Frumoasa postarea insta, ai surprins grozav momentele, le-ai prezentat captivant!

    Te pup cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-ai facut pofta tare cu postarea asta, mi-e foame rau acum! :))
    Imi place insta life-ul tau, mi-am amintit ca eu nu am postat de saptamani intregi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai fost mai scumpa la vedere, dar cu totii avem momente din acestea :)

      Ștergere
  11. OMG! I just want pizza right now! hahaha
    xoxo
    NL. <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Mama ce bucatareasa esti, inteleg ca sunt de duminica dar toate sa arate bine? Nu-i corect, vreau si eu pizza cu porumb :((.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gatesc cu sotul, poate asta-i secretul, iar daca spatele ma tine facem numai treaba buna :P
      Si eu visez la baclava de cand am vazut la tine :D

      Ștergere
  13. Te rog mult sa publici postari cu mancare la ore decente, nu la 11 noaptea, de fiecare data imi faci foame, nu mai zic de pofta,...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La 11 noaptea ai lasat tu comentariu, eu postez cand pot si inca era o ora decenta, dupa cina, Pofta voi face oricand, am constatat.

      Ștergere
  14. Maine voi face si eu pizza pentru ca mi-ai facut pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. ma che belline tutte queste foto!!!
    quante cose buone da mangiare e quanto clima natalizio!
    Chiara
    ♡EFFENSHION…essence † fashion

    RăspundețiȘtergere
  16. Hi dear,
    Amazing blog and nice post!
    I’m following you on your socials, amazing!

    I’m waiting for your opinion on my latest post!

    BABY WHAT’S UP


    Kisses, Alis.

    RăspundețiȘtergere
  17. nice blog! thanks for your comment.
    I'm following you with g+ and gfc
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  18. Activitate, activitate si iar activitate.
    Imi place de tine. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  19. So beautiful pictures!
    nice outfit ..and mimam, the delicious meals!
    Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere
  20. Si eu tot gatesc acum fel de fel de retete noi, pentru sărbatori, sa mai variem meniul! Luna decembrie e luna cadourilor, proiectelor, la sfarsit de an, lucrurile incep sa mearga spre bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, doar presiunea o simt mai mare :) Tu bucataresti mai intens si mai mult ca mine :)

      Ștergere
  21. Wonderful photos! The pizza looks delish, and I love the Christmas decorations. :)

    Take care always, love Christine ~ xo
    Chriissydollxo Blog | BlogLovin'

    RăspundețiȘtergere
  22. cool photos <3 the food ones are making me hungry hahaha

    http://www.pinkoolaid.com/

    RăspundețiȘtergere
  23. Pizza arata foarte bine ! Mi-ai facut pofta :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt surprinsa sa aflu ca n-au fost bune fasiile alea de ceara Sesu, eu mereu imi iau cand vin in Romania, pt. ca sunt super ieftine comparativ cu preturile de aici. Nu retin daca am luat pt. piele normala sau sensibila, dar n-am avut probleme cu ele. In schimb, de cate ori am luat benzi Veet, fie din Romania, fie de aici, am patit exact ca tine. Si aici Veet costa 10 euro.. nu o sa mai cumpar Veet de nici un fel (am citit o groaza de review-uri negative), insa restul pt. mine au functionat (Sesu, Farmec, etc).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat ce mai cumparasem si alta data, dar am precizat pentru ceilalti si calitatea acestei cutii a fost de cea mai proasta calitate. Sa fie vina lotului sau doar cutia asta... nu stiu, dar m-a lasat balta cand aveam nevoie de ea.
      Si cu Veet am avut experiente proaste si nu am mai cumparat-o. Farmec parca nu am cumparat pana acum.

      Ștergere
  25. Tu ne arati atat de multe poze minunate si eu, eu ma entuzismez cand vad pizza aceea delicioasa, vezi, asa iti dai seama ca ai o problema haha :D Eu am renuntat la benzi, folosec ceara, am gasit o ceara (dupa multe incercari esuate) foarte buna in Mega Image si in sfarsit sunt multumita :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Benzile mi le iau in special pentru mustata, ceara nu am pus niciodata pe fata si nici nu vreau. Asadar caut benzi dar care sa nu-mi dea dureri de cap si sa nu ma rezolve hahaha
      xo

      Ștergere
  26. Love this recap of pics <3
    Kisses doll

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Great pictures! That pizza looks absolutely delicious! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  28. I love your leather jacket and your Christmas decorations!

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu ai idee cât de mult te apreciez pentru dăruirea ta reflectată în tot ceea ce faci :-)
    Se vede asta, toate lucruşoarele arată minunat, indiferent că vorbim de feluri de mâncare, ornamente, alegeri vestimentare, machiaje, tot. Te pup, Miha. Multă sănătate îţi doresc, în rest sunt convinsă că le poţi realiza pe toate :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult, comentariile tale sunt precum un cadou de suflet pentru mine. Te imbratisez si iti doresc si eu sanatate si sper sa te incant si sa gasesti inspiratie, sa te fac macar sa zambesti de fiecare data cand vii la mine pe blog, mult timp de acum incolo.

      Ștergere
  30. Tort cheese cake fac si eu destul de des.Nu-mi da prea multe batai de cap si,in plus,e delicios! Acum mi-ai facut pofta de pizza,tare bine arata!! :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Nice selection and delicious meals. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.