Treceți la conținutul principal

[Outfits] Early morning


 Pe cand asteptam comanda de pe Kurtmann.ro imi imaginam trenchul/pardesiul in tot felul de combinatii cu restul garderobei si mi-am propus ca prima tinuta sa fie cu o rochie.
In timpul zilei este destul de caldut ca sa-l port, dimineata nu aveam pe cine sa faca poze, asa ca zilele trecute fara nici o pregatire in avans, m-am trezit imediat dupa sot cu gandul sa-mi faca pozele inainte de plecare. A raspuns pozitiv printre dinti si nu stiam sa renunt, sa ma bag in pat sau sa ma misc cu viteza luminii.
A zis hai mai relaxat si pana sa se incalte deja eram echipata, dar nu stiam ce geanta sa-mi iau.
trench Stradivarius - Kurtmann.ro
rochie (?)
bluza - miniPRIX
cercei Bellast
colier Primark
geanta Internacionale
pantofi ProdigyRed.com

L-am purtat descheiat, imi vine bine, materialul este bun, pare sa stranga scame, dar nu. Multe din trenchurile vazute prin magazine imi displaceau la acest aspect. Este pe o culoare pe care o ador inca de anul trecut. Pretul, nu cel din urma, fiind multumitor. Am mai avut un trench care s-a dovedit a fi prea mare de mine si l-am dat, am cautat un inlocuitor dar preturile nu erau prietenoase buzunarului. Nici in Edinburgh-Scotia nu gasisem, de pe net fara dimensiuni nu am mai riscat si o perioada am si uitat de aceasta dorinta.



 Mi se pare o tinuta vesela de birou, nu foarte colorata la baza, eleganta si rafinata. Aceasta este optiunea mea, o idee, schimband incaltamintea este ok pentru plimbari lungi, cumparaturi, vizite, etc.
Machiaj:
Fond de ten spuma Toleriane Teint La Roche-Posay
Mascara Beyond Real Mascara Gosh
Gosh Velvet Touch Lipstick - Flirty Orange


xoxo

Comentarii

  1. Ce frumoasa e tunsoarea, iti sta foarte bine asa! Si tinuta e draguta, perfecta pentru toamna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai vopsit? Pari mai roscata in poza asta :)
    Imi place mult trench-ul, mai ales ca e si rosu, e foarte dragut, de Scufita Rosie :)) Iti sta tare bine cu rosu :)
    Si geanta e superba, arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reflecta de la trench :) inca nu am curaj sa ma vopsesc, nuantatorul nu se cunoaste pe parul meu.
      Multumesc frumos :)

      Ștergere
  3. Imi place tinuta ta.
    Geanta mi se pare adorabila! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place foarte mult, e micut si-ti vine tare bine, ma imaginez si eu in el :))) fiind o marime asa mica. :P Si incaltarile sunt superbe! Foarte frumos look!
    Pupici!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ar fi placut sa fie pana la genunchi, asta asa motiv ca sa imi mai iau inca unul. :P Si tie ti-ar sta foarte bine fie rosu, fie albastru.
      Multumesc. xoxo

      Ștergere
  5. I'm in love with the trench, what a color! Really stylish look! xo

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place si mie forte mult tinuta! Trenciul rosu e genial si iti vine foarte bine culoarea! Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte fain, si culoarea imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac botinele:x
    Imi place tinuta, iti sta bine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. oooo! i like it tare! :)) in alta ordine de idei, pozele astea m-au facut sa constientizez ca-i toamna in toata regula (desi in timp ce scriu am pe mine un tricou si peste, doua hanorace suprapuse :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa combinatia, tunsoarea, tot !

    RăspundețiȘtergere
  11. Great look :)
    Sure, we can follow each other. I'll follow you back OK?, Just let me know :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac tinutele olorate de toamna, iar a ta este superba :) Iti sta minunat!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place mult trench-ul :*

    RăspundețiȘtergere
  14. I following you now :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. Offf, si eu am probleme cu pozele. Nu are cine sa mi le faca! E foarte frumos trench-ul!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un outfit foarte elegant, potrivit pentru birou. :) Imi plac toate componentele lui la fel de mult. Ideal pentru vremea mai racoroasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Stylish!! Love your blog <3 Did you want to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  18. I love your trench, amazing color!!!!
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi there, Thanks for visiting my blog earlier and leaving that lovely comment! I adore your blog, what a gorgeous outfit you have on in this post- that necklace is such a statement with that multicoloured skirt!

    I would love to follow each other's blog- I already followed you on GFC and bloglovin', now just waiting for your follows back :)

    xx Debbie

    www.whatdoffydoes.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Beautiful outfit!!!
    Have a nice day!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    RăspundețiȘtergere
  21. perfect combination. i really like it. ;)))))))) come to visit my blog...if u want we can keep in touch. kissesssss.
    http://honeyandcotton.org/

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu contenesc sa ma minunez de cat de bine iti sta cu freza asta!

    RăspundețiȘtergere
  23. I love the red coach

    http://www.cultureandtrend.com/

    RăspundețiȘtergere
  24. Iti sta atat de bine tunsa asa, incat cu siguranta te-ai plictisit de cate ori ti s-a zis!

    RăspundețiȘtergere
  25. Super chic look, love the red overcoat!
    Do visit my blog and if you like, follow on GFC, Bloglovin and facebook, leave a comment and I'll surely follow back!

    http://feistyfoxdiaries.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
  26. The red coat is amazing and it looks great on you ! Here in Italy it's still too hot to wear one but you made me wanna do it <3

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    Bloglovin

    RăspundețiȘtergere
  27. you look great! visit my blog, i'm starting blogging :)

    www.mrsvain.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  28. I really like your coat, its elegant, xoxo.

    RăspundețiȘtergere
  29. Ce dragut e trenciul, astept si eu o comanda cu unul asemanator :D

    RăspundețiȘtergere
  30. I love your coat and shoes! :)
    You look so petty!
    I'm following back! <3
    Gosia

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    RăspundețiȘtergere
  31. Îmi place tare mult tunsoarea ta, iar ținuta este foarte șic, perfectă pentru toamnă!

    RăspundețiȘtergere
  32. Gorgeous, wish I could understand what you said in this post!

    Follow for follow?? I'll follow you right back!

    http://www.drownedinfashiondreams.blogspot.com/

    C.

    RăspundețiȘtergere
  33. Love your elegant red coat, which is so dashingly styled, greta outfit sweety!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ce bine te prinde tinuta! Imi plac in mod special trench-ul, colierul și pantofii. :)

    RăspundețiȘtergere
  35. Super ţinuta! Cu aşa un trench frumos şi roşu parcă îţi vine să ieşi din casă în ciuda celor 5 grade matinale.

    RăspundețiȘtergere
  36. Iti sta super cu el :) e asa frumos si eu as vrea unul rosu :) colierul si papucii imi plac fr mult :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Super trench-ul ♥ imi place cum l-ai asortat ;)

    RăspundețiȘtergere
  38. Amazing look, I love the trench! Thanks for your comment in my blog, would you like to follow each other?:)

    http://julesonthemoon.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu ador trench-urile, am cateva, abia astept sa le port, macar asa sa ma "bucur" de toamna :D
    Arata bine trench-ul, e rosu, are cordon, dar as fi vrut sa te vad cu el incheiat, sa-i vad forma, e mai largut din talie sau e drept? Mie-mi pare drept, dar eram curioasa :D Te prinde bine culoarea oricum!

    RăspundețiȘtergere
  40. Ce frumos e trencul :X am si eu unul in acest gen :D

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  41. Thank you so much for your comment on my blog!

    RăspundețiȘtergere
  42. I love this Red trench, goes pretty well with that dress.
    Thanks so much for ur comment on my blog !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  43. Hey sweety, thank you for your lovely comment!!! Your trench is sooo cute, I always wanted a red one, will be perfect for this fall!! Kisses

    http://caprice-by-elirosu.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  44. Foarte draguta tinuta! Si eu sunt in cautarea unui trench. Probabil trece toamna pana imi iau unul :))

    RăspundețiȘtergere
  45. awesome post,you look graet dear,love the outfit
    the trench and the boots are so awesome
    love the lipstick too
    wanna follow each other via gfc and bloglovin
    kisses
    GlamourZONE

    RăspundețiȘtergere
  46. Great outfit! Beautiful trench!

    Have a great weekend!
    vgolove1.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna Mihaela!
    Iti sta foarte bine! You look like a business woman :).
    Sa-l porti cu bucurie!
    Te pup si week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  48. Nice look! I like your bag, boots and necklace :) Thanks for your following, I am following you back :) Keep in touch!
    www.styleofdarina.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Love this look, perfect for Autumn!
    Laura. xx

    www.stylishvue.com

    RăspundețiȘtergere
  50. Nu stiu daca e tunsoarea, daca e rosul grozav al trench-ului, daca e zambetul sau sunt toate la un loc dar ai o prospetime teribila, o lumina aparte!:)

    Foarte mult imi place tinuta si iti vine minunat! Mi s-au lipit ochii de colier...:))

    Pupicei, Miha!
    Mi-a fost dor de tine...

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a fost dor te tine sa stii, abia astept sa ne spui cum a fost inceputul cu scoala, care iti e starea de spirit.
      Multumesc foarte mult pentru aprecieri scumpa Ilda, zambetul acum imi e si mai larg :)
      Te pup si un weekend linistit, de fapt sa fie asa cum ti-l doresti!xo

      Ștergere
  51. ce frumos este, tocmai bun pt vremea ce va sa vina

    RăspundețiȘtergere
  52. Dearest Mihaela, I´m impressed! Red looks so great on you and I can´t stop looking at your awesome shoes <3 And wow, you took these photos early in the morning! Your husband must have a lot of patience to do this in the morning :) I´m talking about this because I for myself are always so tired in the morning ...

    Wish you a happy weekend!

    Kisses from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dear Rena, the shooting lasted just 10 minutes, many shots are similar because they were made ​​one after another, I was glad that we didn't have problem with focusing.
      Thank you a lot! kisses!

      Ștergere
  53. love the red coat!:) nice outfit! I followed you on bloglovin,google+(petra lorietta) and I liked your facebook page with my personal account (petra lorencová)♥ you can follow my blog too if you'd like;) hope we’ll stay in touch♥

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page


    Lorietta Bloglovin profile

    RăspundețiȘtergere
  54. Va multumesc frumos pentru comentarii!
    Thank you guys for all your lovely comments, you made my day!

    RăspundețiȘtergere
  55. Foarte frumos trench-ul, te prinde bine culoarea rosie :*

    RăspundețiȘtergere
  56. E tare frumos trenchul, sa il porti cu placere!
    Gentuta e superba! :D

    RăspundețiȘtergere
  57. Hi! thanks for your visiting, beautiful outfit! :)

    RăspundețiȘtergere
  58. M-am indragostit de pardesiul tau!!!!
    Sa il porti cu placere!!!

    RăspundețiȘtergere
  59. You are so stylish. This is one great look my dear.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  60. Esti absolut minunata, toata tinuta imi place foarte mult, tunsoarea iti vine perfect.
    Culoarea trench-ului este fabuloasa, sa-l porti cu mare drag!
    Te pup, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  61. Nu am înţeles dacă ceea ce porţi pe dedesubt este rochie sau fustă cu bluză.
    Trench-ul este cel puţin interesant, dar nu îl văd în această combinaţie, datorită printului puternic din partea de jos şi datorită lungimilor implicate în combinaţie. De asemenea, cred că îţi este un pic prea mare. Cred că ar merge perfect cu o pereche de jeanşi boyfriend.

    Eu mi-am dat seama că datorită siluetei tale suple, te avantajează foarte mult printurile, dar purtate sub formă de topuri, ca aici: http://aboutwomenandnotonly.blogspot.ro/2013/08/outfits-special-night-out.html sau sub formă de pantaloni ca aici: http://www.zadinblog.com/2013/09/the-day-i-meet-ana-part-ii.html.

    Colierul statement este superb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lucia este o rochie si peste o bluza neagra. Ideal stiu ca ar trebui sa fie de aceeasi lungime insa am vrut sa ies din reguli. Merge, boyfriend, skinny, de acord cu tine.

      Il voi purta/arata si incheiat, este lejer numai bun si pentru un pulover pe dedesubt, in plus sunt si in perioada "prea slaba".

      Multumesc pentru sugestii, le apreciez.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Thank you for your visit and sharing your thoughts. xoxo

Orice parere cu bun simt este binevenita!

1001cosmetice

1001cosmetice.ro%20

Postări populare de pe acest blog

Din lumea necuvantatoarelor

     De-a lungul timpului am avut in grija doar pisici si pesti. Pestii mi s-au parut cei mai sensibili, daca mediul in care traiesc nu este unul echilibrat apar boli, devin apatici. Alimentatia este foarte importanta si am mai scris despre asta , este importanta indiferent ca vorbim de oameni sau de animale, iar astazi va invit sa cititi povestea Oanei si animalutelor ei pe care am rugat-o sa ne impartaseasca din experienta sa cu cititorii blogului.  Toto, Oachi Mara si Porto        Ei bine, am animăluțe de când mă știu, mai exact de pe la 4 ani și îmi petreceam timpul î n casa cu curte a bunicilor mei din Galați. Încă de pe atunci (când nu exista mâncarea granule sau umedă specială pentru animale) existau formule sănătoase de hrană gătită pentru câini și pisici, care culmea trăiau sănătoși ani mulți, cățeii chiar până la 20-21 de ani. Un singur lucru mi-a spus atunci bunicul, v ă z â ndu-m ă că dau bomboane cățeilor din curte: Nu dulciuri! Niciodată! Sunt otravă

Thank you Michael Bolton for a great show!

2013 mi-a adus multe lucruri bune, pe cele rele vreau sa le dau uitarii, iar la un sfarsit de an exceptional nici nu mi-am imaginat de asemenea amploare. Vazusem cu cel putin o luna inainte ca va participa la Revelionul din aer liber Michael Bolton in Galati cu sprijinul primariei. Mi-am zis ca e o farsa. Nu stabilisem nimic pentru Revelion, voiam doar sa fiu cu sotul meu, sa dansam, sa am parte de liniste... si am avut! Am fost atat de... incat nu am cuvinte, completati voi! Poate pentru ca sunt racita si am dureri crunte de cap, poate ca acea senzatie nici nu poate fi descrisa in cuvinte. Am dansat, am aplaudat, am ovationat. Sufletul meu a fost hranit! Atat pot spune!

Basca, papion si paiete

In Londra am purtat buline, ieri am scos fusta la pozat, iarna stiti ca nu renunt la culori asa ca iata inca o tinuta in stilul meu caracteristic.  Fusesem anuntata ca vom avea parte de soare, mai cald teoretic, practic puteam raci cu propriile maini o sticla de bere insa nu imi era frig incat sa dau bir cu fugitii. Ne-am si distrat. O helanca gri din lana cu fusta conica verde din paiete insir pe pat, ma gandesc la jacheta neagra din imitatie de piele insa blazerul reiat il gasesc mai potrivit, urmeaza papionul, basca si in final geanta si cizmele. Gavroche style, glamour. Eu m-as prezenta asa la birou. Machiajul ochilor mi-a luat timp cel mai mult.